Overslaan naar content

Allround Medewerker Administratieve Ondersteuning Juridische Zaken

  • Op locatie, Hybride
  • € 3.171 - € 4.464 per maand
  • BCO/Juridische Zaken en Inkoop
  • Uren: 32

Functieomschrijving

Als allround medewerker administratieve ondersteuning Juridische Zaken bij de gemeente Capelle aan den IJssel bekleed je een heel veelzijdige functie met veel verschillende werkzaamheden. Samen met de directe collega's voeg je juridische waarde en kwaliteit toe aan de bestuurlijke besluitvorming, vooral in bezwaarprocedures. Jouw talenten en werkgeluk staan bij ons voorop.

 

Jouw functie als allround medewerker administratieve ondersteuning Juridische Zaken heeft effect omdat…

 

… je de vrijheid hebt daar zelf vorm aan te geven. Zo zorg jij als ondersteunende administratieve medewerker Juridische Zaken voor een passende en vernieuwende dienstverlening. Jij gaat de secretarissen van de commissie bezwaarschriften ondersteunen in hun dagelijkse werk. Jij zorgt ervoor dat de afhandeling van bezwaarschriften op rolletjes loopt waardoor alle bezwaarschriften zorgvuldig en binnen de wettelijke termijn worden afgehandeld. Ook zorg je voor de administratieve ondersteuning bij beroepsprocedures. Verder ondersteun je de klachtencoördinator, de Woo-coördinator en alle juridisch adviseurs bij de administratieve afhandeling van hun werkzaamheden. Verder houd jij je bezig met het:

 

  • uitvoeren van de financieel-administratieve verplichtingen Juridische Zaken.

  • verwerken van alle informatie en documenten in het zaaksysteem.

  • notuleren bij overleggen.

  • plannen en organiseren van diverse voorkomende activiteiten.

  • uitvoeren van alle overige administratieve werkzaamheden.

 

Over Capelle aan den IJssel

Wij zijn een gemeente met het mooiste aantal inwoners dat er bestaat. Groot genoeg om te werken met de uitdagingen en onderwerpen die bij een grote stad horen. Klein genoeg om op individueel niveau echt verschil te maken. Wist je trouwens dat:

 

  • vakmanschap en de drive te blijven ontwikkelen ons kenmerkt?

  • we elk jaar tijdens de vitaliteitsdag in teams tegen elkaar strijden tijdens Expeditie Robinson-achtige proeven?

  • … je als allround medewerker administratieve ondersteuning Juridische Zaken de afdeling BCO versterkt?

 

Over BCO

Hier ben jij onder andere de collega van Jolanda en Madelon. Snel schakelen is een talent dat jullie allemaal hebben. Als team Juridische Zaken adviseren en ondersteunen wij de hele organisatie en het gemeentebestuur. Omdat het juridische vakgebied heel breed is en we veel te maken hebben met wettelijk vastgelegde termijnen, is ook de gewenste ondersteuning breed en moet er regelmatig worden geschakeld tussen de verschillende werkzaamheden.

 

“Bij Juridische Zaken werk je én heel zelfstandig én maak je deel uit van een leuk en collegiaal team!”

 

Als collega van BCO ben je lid van een diverse club mensen. En dat zijn er ruim 100! We werken vanuit vertrouwen en veiligheid waardoor iedereen zichzelf kan zijn. BCO bestaat uit de teams HR, Communicatie, Juridische zaken en Inkoop, Veiligheid én de taakgroep Gebiedsregie en concernadvies. We zijn echt een mix van intern gerichte dienstverlening en houden ons tegelijk bezig met wat speelt in de stad. Een leuke en uitdagende combinatie waarin je contact hebt met de hele organisatie. Zo werken we onder andere aan een nieuwe cao, de opvang van vluchtelingen uit Oekraïne én nieuwe wijkveiligheidsplannen.

 

Jouw talenten

Iedereen heeft talenten en bij Capelle kan en mag je die altijd inzetten. Zo werken we samen aan een inclusieve samenleving. Dat doe je met jouw blik op verbeteringen in onze dienstverlening.

 

Verder neem je mee:

  • minimaal MBO 4 werk- en denkniveau.

  • meerdere jaren ervaring met administratieve werkzaamheden binnen een juridische werkomgeving.

  • proactieve en klantgerichte wijze van werken.

  • ervaring met Microsoft 365 en overige gangbare softwareapplicaties.

  • accuraat werken, stressbestendig, makkelijk kunnen schakelen tussen verschillende werkzaamheden.

 

Jouw mogelijkheden

  • een salaris tot € 4.464,-- bruto per maand (schaal 8 volgens de cao gemeenten) op basis van een 36-urige werkweek, met een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% boven op je brutosalaris.

  • een laptop en telefoon én als je thuiswerkt een budget van € 1.000,-- voor het inrichten van een werkplek.

  • een digitale omgeving waarin je kosteloos verschillende opleidingen kunt volgen.

  • de kans om gebruik te maken van ons Talentprogramma CapTalent. Haal het beste uit jezelf met onze coaches en opleidingsmogelijkheden.

  • een collectieve kortingsafspraak bij Centraal Beheer voor verzekeringen en bij het IZA/CZ/Menzis voor aanvullende zorgverzekeringen.

 

Daadkracht begint hier

Iedereen mag meedoen en daar hoor jij ook bij. Daarom helpen we je graag op weg. We ontvangen graag jouw sollicitatie op deze vacature van allround medewerker administratieve ondersteuning Juridische Zaken bij de gemeente Capelle aan den IJssel. Je kan solliciteren tot 23 september 2025.

 

Vragen stellen mag altijd! Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Léon van den Herik, teammanager Juridische Zaken & Inkoop, via E p.l.van.den.herik@capelleaandenijssel.nl of T 06 11 86 98 79.

 

Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure? Neem daarvoor contact op met Chantal Gouwen, recruiter, via E werkenbij@capelleaandenijssel.nl of T 06 25 38 51 45.

 

‘Samen maken we het verschil in Capelle’

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.

Op locatie, Hybride
  • Gemeente Capelle aan den IJssel
€ 3.171 - € 4.464 per maand
BCO/Juridische Zaken en Inkoop
Uren: 32

of